lördag 16 maj 2015

Mega Loppis vid Botniahallen

Idag var det loppis vid Botnihallen som gällde. Var just över 100 försäljare på plats, hur mycket besökare är svårt att uppskatta -särskilt eftersom vi var i andra ändan från ingången sett.

Men är helt nöjd med dagen. Fick sålt en hel del saker (och kläder) så några lådor var tomma på vägen hem! Det kallar jag succe! Så klagar verkligen inte.

Auktionen däremot såg ut att misslyckas ganska radikalt. Men hoppas de fick in lite pengar åtminstone.
Men hoppas det blir en årlig tradition dethär, kommer absolut att delta igen isåfall.

2 kommentarer:

Maria sa...

de skönaste med loppis e nog då man kan återvända hem med tomma lådor ;)

Marion sa...

Absolut! Och som jag sa åt moffa innan så "jag säljer för ti bli av med saker, int för att bli rik" ;) Så de mesta for ju för 50cent-2€.
Förutom oanvända aktivitetsarmbandet (20€) med giltig garanti ännu, playstation 2 (20€) med två spel/2 kontroller/1 minneskort och en påse full med mina gamla kläder som jag aldrig använder (läderklänning, -väst, criminal damage jacka osv) för 20€.