fredag 23 september 2016

WBN Outfit

Onsdagen 21:a september va de Wasa By Night och jag stack iväg och firade min goda vän som hade födelsedag på måndagen.

På mitt instagramkonto har jag redan lagt upp en del bilder på min outfit och från kvällen så de flesta blir dubletter om ni följer mig där.

Först tar vi sminket:


  • Yamamay loose ögonskugga, svart med lite glitter i. Köpt på Malta under min praktik där.
  • Wild&Crazy nagellack. W159 Carissa.
  • Rött läppstift, ärvt av min mormor så det enda man kan utläsa ännu är Lip Boost på prislappen.
  • Mary Kay eye primer. Jag tyckte den var dyr när jag köpte den av en återförsäljare men den har verkligen varit prisvärd! 3 år har jag haft den och verkligen hållit ögonskuggan på plats varje gång.
  • Luminelle svarta vattensäkra mascara.
  • Så passade jag på att färga håret då Schwarzkopf Live Color XXL 43 Red Passion var -50% vid lokala affären. Men det syns inte så mycket av färgningen då jag redan hade så mörkt hår...
Till nästa en bild av kvällens smycken:

  • Dubbla armbandet från Wish.
  • 4-rads nitarmbandet fick jag av ett ex 2007.
  • Finska lejonet på egen kedja. Kedjan tog jag av ett annat halsbnd och lejonet är från Sepon Kulta.
  • Korshalsband med många kedjor från Wish.
  • Hope-dubbelring från Glitter.
  • Peaceknopp och örhängskedja, tror de också var från Glitter.
Och så förstås på mig då när jag var färdig för avfärd!



  • Klänning från EMP. Keep calm and trust no bitch
  • Tights från Wish. Visat upp dem i något träningsinlägg tidigare. Ak-47 på ena låret och pistol på andra.
  • Skor samma som det brukar. Ärvda av min syster. Bytt sula två gånger och behöver snart göra det en tredje gång samt skosnören kanske 7 gånger (för att de gått av), men inga skor klår dem i bekvämlighet!
Tyckte jag för en gångs skull fick tuperat min hästsvans perfekt! Använde vanligt gummiband för att den skulle hållas upp ordentligt och ca en halv flaska hårspray för att det skulle ligga rätt -och det gjorde det hela kvällen! Och ni ser ju att färgen inte blev så tydlig, mest bara på utväxten man ser att det borde vara rött.

Min jacka syns inte nu men kommer att lägga upp den i ett eget inlägg sen.

Inga kommentarer: