onsdag 17 maj 2017

Lotteridags!

När min bloggs gillasida på FaceBook (klick!) når 150 gillare lottar jag ut följande bland alla gillare:
  1. Lila coca-colaglas från 2016.
  2. "Låt den rätte komma in" av John Ajvide Lindqvist.
  3. Metalltavla med blombukett.
  4. Good Coffe is a pleasure, Good Friends are a treasure -väggdekal.
  5. Good friends, good food, good times -väggdekal.
Fem olika vinster, till fem olika vinnare! Allt du behöver göra för att delta är att gilla bloggen på FaceBook. Alla 150 gillare får varsin lott, blandas i en skål och dras av mig. Visar också vilken vinst som dras just då och visar namnlappen i videon.

Om ni vill att lottdragningen ska ske snart föreslår jag ni bjuder in de som kan vara intresserade av min blogg. Och förstås att ni som läser men inte ännu gillar går in och gillar! Just nu är det 121 som gillar sidan -så bara 29 till behövs för att komma igång med dragningen!

Vinsterna levereras om möjligt personligen med en träff i omnejden. Om någon längre bort vinner så postas det och jag står för postavgiften.
Vinstskatt borde inte finnas på dessa vinster, men de betalas av vinnaren ifall någon myndighet skulle kräva.

Ingen tidsbegränsning! Då når 150 gillare så sker dragningen -hoppeligen sker det ändå så snart att jag minns jag ordnat denna tävling. Annars kanske någon påminner mig.

Inga kommentarer: