lördag 1 juli 2017

Junis bloggstatistik

Topp 10 inlägg
  1. Intervjuad och filmad (klick) -inlägget om att FDUV besökte oss med anledning av projektet Mer än ord.
  2. Handla på Wish (klick) -recension kring appen/hemsidan Wish
  3. Hormonspiral: En månad (klick) -att ha hormonspiral en månad, update hur funkar.
  4. Tikotekbesök (klick) -med sonen och fundera på kommunikationshjälpmedel.
  5. Resan ner till Viborg (klick) -första delen av min och sambons Viborgresa.
  6. Iväg mot Viborg (klick) -inför resan inlägg.
  7. Viborgresans mat (klick) -sammanställning över all mat vi åt.
  8. Renoveringsdag (klick) -vad som händer i med huset just nu.
  9. Viborg dag 2, förmiddag (klick) -kanske den mest händelserika dagen under Viborgresan.
  10. Tips och råd inför Viborg (klick) -lite vad andra som reser dit kan tänka på.
Inga nyheter på varifrån de hittat till min blogg. Inga roligare sökord än handla på wish och marionliv blogspot.

Samma länder, inga nya drivrutiner. Totalt hade 6096 läsare hittat till min blogg under juni. Så en av de sämre månaderna, men kanske inte har haft lika intressanta inlägg heller.

Så, under juli ska jag försöka fokusera på inläggen igen. Faktiskt skriva inlägg och inte bara på löpande band publicera något utkast angående en film eller serie jag sett. Försöka hitta tillbaka till de intressanta inläggen.

Eller har ni några frågor eller önskeinlägg?

psst! Ni har väl inte missat lotteriet? KLICK för att hitta inlägget angående det! 19 till behövs bara så får vi sätta igång maskineriet.

Inga kommentarer: