tisdag 15 augusti 2017

Syns på Juthbacka!

Suomeksi alhaalla

Puh! Nu är våra saker som ska med till Juthbacka marknad (18.19.8.2017) färdigt packade! Blev en hel del saker faktiskt.
  • Barnskor
  • Babygym
  • Baby bilstol
  • Muggar och glas
  • Prydnader
  • IT-prylar (massa sladdar och kretskort bland annat)
  • Telefonskal och skydd
  • Gråtande clown prydnader och porslinsdockor
  • Mega bloks
  • Tavlor
  • Väggord
  • Babyleksaker
  • Barnfåtölj
  • Dataskärmar
  • Datorer (utan funktionsgarantier)
  • Cd-ställningar
  • Böcker
Ja, det var väl det mesta av mina saker! Sen är ju min far på samma plats som jag och säljer. Som jag sett har han fat, koppar, prydnader, smycken, lampor, vhs-filmer med mycket mera till salu.

Jag gissar vi inte har plats med allt samtidigt framplockat, utan får fylla på vartefter något blir sålt. Så hoppas ni frågar om ni söker något speciellt!

Och en deal för er som läser min blogg! Säg Hej Familjen Konstig! åt mig så får ni 10% rabatt på hela köpet! Men bara det jag har till salu, inte på min fars varor. Och om ni undrar hur ni ska hitta rätt? Vi har plats nummer 99. Syns inga numror får ni säga det åt alla försäljare och se vem som reagerar *hehe*.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Hui! Nyt kaikki tavarat Juthbacka markinnoille (18-19.8.2017) on pakattu! Kyllä on paljon tavaraa!
  • Vauvan autotuoli
  • Tietokoneosat ja näytöt
  • Vauvan "kuntosali"
  • Lasten kengät
  • Lasten nojatuoli
  • Vauvan leluja
  • Cd-telineitä
  • Kirjat (eniten ruotsiksi mutta myös osa suomeksi)
  • Taulut
  • Seinäsanoja (ruotsiksi)
  • Kupit ja lasit
  • Itkeviä pelle nukkeja
  • Mega bloks
  • Puhelinsuojat ja kotelot
  • Tietokoneita (ilman tomivuuslupausta)
Siinä oli minun tavarani! Mutta isäni on myymässä samassa paikkassa ja hänellä on lamppuja, lautasia, kuppeja, koruja, elokuvia ja paljon muuta mitä ainakin näin siellä.

En usko että kaikki mahtuu pöytään samaan aikaan, mutta toivottavasti kysytte jos etsitte jotain erityistä. Saamme laittaa esille enemmän kun saamme myytyä jotain.

Ja tarjous teille jotka lukevat! Sano Hej Familjen Konstig! Moi Perhe Erityinen! niin saatte 10% alennus koko ostosta! Mutta vain minun tavaroista, ei isäni tavaroista. Ja meillä on siellä paikka numero 99. Jos numero ei näy, niin sano se sitten kaikille ja katso kuka reagoi *haha*.

Inga kommentarer: