tisdag 3 oktober 2017

Bloggstatistik för september

12 274 av 247 636 visningar denna månad. En sämre månad med andra ord.

Men har inte alls lyckats vara så aktiv som jag önskat på bloggen under september. En hel del annat som tagit min tid. Bara 11 inlägg på 30 dagar så...

Topp 10 inlägg
  1. En text om låg/högaffektivt bemötande (klick) -en annan mammas berättelse om hur förändringen från högaffektivt bemötande till lågaffektivt bemötande hjälpt dem.
  2. Utvärdering av utveckling (klick) -hur de första besöken på sjukhuset gick flr Viggo i år.
  3. Årets utredning -nästan färdig! (Klick) -efter sista utredningen och vad som bestämdes som fortsättning.
  4. Trädgårdsuppdatering (klick) -vad som är på gång i trädgården!
  5. Handla på Wish (klick) -recensionen fortsätter vara med på topp 10.
  6. IT (2017) (klick) -recensionen på den nya versionen av IT har varit ganska populär.
  7. Några skräckrecensioner (klick) -likaså inlägget där jag recenserade flera filmer/serier samtidigt inom genren skräck.
  8. Tatuering & Hot Stones (klick) -min dag med en vän på stan, med kompistatuering och massage med heta stenar. Wunderbar dag!
  9. Studietankar (klick) -tankar kring hur studierna går och vartåt de är på väg.
  10. Barnen i arbete (klick) -lade barnen och hjälpa till hemma. Och det gick bra!

Som vanligt handlade sökorden om Wish, men också ett sådant sökord som "studieupdate" hade fått två träffar till min blogg! Personligen tycker ju jag att det vore alltför brett att söka efter på internet, men vad vet jag vad de velat hitta?

Nedan kan ni se landsfördelningen för september månad! Lade med det som bild denna gång istället för att lista dem själv.

Annars har oktober börjat bra! Två dagar in på månaden och två inlägg publicerade (väggrenovering och dragons). Detta blir inlägg nummer tre och imorgon blir det om helgens läger som vi deltog i. Kan ju hoppas att trenden skulle fortsätta såhär bra.

Men har ju en hel del skolarbeten som väntar också, speciellt nu då sökt studiestöd och de har sina prestationskrav (som jag inte blev helt klok på men vad ska det inte funka). Så ska arbeta så gott jag kan, och så hoppas jag på att de inte är alltför omöjliga (fast det brukar ju FPA vara).

Fortsättningsvis vill jag ju gärna höra åsikter, kommentarer osv av er läsare vad som är intressant eller inte på min blogg. Om inte här på bloggen så lägg ett pm på bloggens FB-sida (klick). Kan ju också nämna att bloggen har 158 gillare men 160 följare på FB.

Inga kommentarer: